Formularz zgłoszeniowy

serwisu pomp ciepła JBG HT

JBG HT Logo
Wysyłanie formularza...

Trwa wysyłanie formularza...

Proszę podać datę zgłoszenia
Proszę podać imię
Proszę podać numer telefonu
Proszę podać datę wystąpienia awarii
Proszę podać nazwisko
Proszę podać prawidłowy adres e-mail
Proszę podać adres montażu
Proszę podać nazwę firmy
Proszę podać NIP
Proszę podać datę instalacji
Proszę podać imię i nazwisko instalatora
Proszę podać numer seryjny jednostki zewnętrznej
Proszę podać numer seryjny jednostki wewnętrznej

1. Czy kontaktowano się z instalatorem, aby zweryfikował wykonaną instalację?
Proszę odpowiedzieć na to pytanie
2. Czy układ pracuje z innym źródłem energii? Np. kocioł gazowy.
Proszę odpowiedzieć na to pytanie
Proszę podać jakie źródło energii
3. Czy jest włączone zasilanie elektryczne urządzenia?
Proszę odpowiedzieć na to pytanie

Jeżeli TAK - należy sprawdzić czy urządzenie jest w stanie czuwania (świeci się tylko dioda zasilania),a następnie z tyłu czuwania należy urządzenie załączyć w stan pracy.

4. Czy jest odpowiednie ciśnienie wody na instalacji grzewczej w zakresie 1.5 - 2.2 bar?
Proszę odpowiedzieć na to pytanie

Jeżeli NIE - i manometr wskazuje poniżej 1.5 Bar, należy dopuścić wodę.

5. Czy są otwarte wszystkie zawory na instalacji grzewczej?
Proszę odpowiedzieć na to pytanie

Jeżeli NIE - należy otworzyć zamknięty zawór.

6. Czy jest zapotrzebowanie na ciepło w budynku w przypadku pompy ciepła?
Proszę odpowiedzieć na to pytanie

Jeżeli TAK - należy sprawdzić czy ustawiona temperatura nie jest za niska przez co urządzenie się nie załącza.

7. Czy temperatura zewnętrzna jest poniżej ustawionej temperatury końca pracy pompy ciepła?
Proszę odpowiedzieć na to pytanie
Proszę podać kod błędu lub wpisać "brak"
Proszę podać temperaturę CO
Proszę podać temperaturę CWU
Dozwolone formaty: PDF, JPG, JPEG, PNG. Maksymalny rozmiar pliku: 5MB.
Wymagane jest przesłanie odpowiednich plików (PDF, JPG, PNG) do 5MB.
Wymagane jest potwierdzenie
Podanie nieprawdziwych danych może stać się przyczyną konieczności powtórnego wezwania wsparcia technicznego i poniesienia dodatkowych kosztów.