Zaloguj się
Kontakt
JBG-2 Sp. z o.o., al. Jana Pawła II 46, 44-240 Żory, Polska Biuro:GWARANCJA DODATKOWA JBGHT
REGULAMIN GWARANCJI DODATKOWEJ JBGHT
Użytkownik końcowy może wykupić Gwarancję Dodatkową JBGHT na pompę ciepła (Przedmiot umowy) w terminie do 30 dni od daty pierwszego uruchomienia urządzenia.
W tym celu niezbędne jest:
Koszt Gwarancji dodatkowej JBGHT:2460 zł brutto |
---|
Koszt przeglądu okresowego pompy ciepła:800 zł brutto |
OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI DODATKOWEJ JBGHT
Przedmiot umowy pracujący w funkcji centralnego ogrzewania (c.o.) lub centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (c.o. i c.w.u.) objęty jest Gwarancją.
JBG-2 w ramach Gwarancji Dodatkowej JBGHT zapewnia sprawne funkcjonowanie Przedmiotu umowy pod warunkiem, że Przedmiot umowy jest:
1) instalowany przez certyfikowanych przez JBG-2 instalatorów posiadających aktualny certyfikat autoryzacyjny oraz niezbędną wiedzę oraz uprawnienia do instalacji Przedmiotu umowy danego rodzaju;
2) instalowany zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami i normami oraz wytycznymi JBG-2 zawartymi w instrukcji obsługi;
3) użytkowany zgodnie z przeznaczeniem, zasadami użytkowania i konserwacji zawartymi w instrukcji obsługi;
4) uruchamiany przez certyfikowanych instalatorów oraz jest naprawiany i serwisowany wyłącznie przez certyfikowanych serwisantów.
Przedmiot umowy objęty jest Gwarancją Dodatkową JBGHT w okresie 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po upływie okresu Gwarancji Podstawowej.
Warunkiem obowiązywania Gwarancji Dodatkowej JBGHT jest:
1) posiadanie dowodu zakupu;
2) posiadanie ważnej karty gwarancyjnej wypełnionej przez osoby do tego uprawnione;
3) zapewnienie połączenia z Przedmiotem umowy za pomocą sieci Internet w okresie obowiązywania Gwarancji Podstawowej oraz Gwarancji Dodatkowej JBGHT;
4) wykonywanie przez certyfikowanego serwisanta na koszt Użytkownika końcowego, płatnego przeglądu gwarancyjnego przed upływem drugiego, trzeciego i czwartego roku eksploatacji Przedmiotu umowy licząc od daty pierwszego uruchomienia. Koszt przeglądu gwarancyjnego ustala się według aktualnie obowiązującego Cennika JBG-2;
5) zarejestrowanie Przedmiotu umowy w bazie gwarancyjnej JBG-2;
6) opłacenie przez Użytkownika końcowego należności z tytułu Gwarancji Dodatkowej JBGHT.
Karta gwarancyjna jest ważna, jeżeli:
1) jest podpisana przez Użytkownika końcowego;
2) nie znajdują się na niej żadne ślady zmian, poprawek, skreśleń, itp.
3) dołączono do niej dowód zakupu.
W ramach uprawnień wynikających z Gwarancji Dodatkowej JBGHT JBG-2 zobowiązana będzie do:
1) Naprawy Przedmiotu umowy na zasadach opisanych w pkt 7, 8 i 11 poniżej, albo
2) Wymiany Przedmiotu umowy lub jego części na nowe, na zasadach opisanych w pkt 10-11 poniżej.
Przy czym wskazuje się, że wyłącznie uprawnionym do dokonania wyboru pomiędzy powyższymi sposobami usuwania Wady jest JBG-2. W szczególności JBG-2 nie jest związane w tym zakresie żądaniami lub sugestiami Użytkownika końcowego ani jakiejkolwiek osoby trzeciej.
Naprawa Przedmiotu umowy wykonywana będzie u Użytkownika końcowego, pod warunkiem, że Przedmiot umowy znajdować się będzie w miejscu pierwotnej instalacji. Przez naprawę rozumie się wykonywanie czynności o charakterze specjalistycznym, właściwym dla usunięcia Wady w zakresie objętym Gwarancją.
W ramach Gwarancji Dodatkowej JBGHT zostaną bezpłatnie usunięte wszystkie Wady, jednoznacznie wynikające z winy JBG-2. Wymienione części stanowią własność JBG-2. Odpad wytworzony w trakcie czynności naprawczych pozostaje w posiadaniu Użytkownika końcowego i winien zostać przez niego własnym staraniem zutylizowany.
JBG-2 nie odpowiada za straty i szkody powstałe w wyniku braku możliwości korzystania z wadliwie działającego lub uszkodzonego Przedmiotu umowy. Gwarancja nie obejmuje czynności serwisowych, kontrolnych, pomiarowych i regulacji układu, dokonywanych na sprawnym Przedmiocie umowy, bez związku z jego awarią (takie czynności mogą być dodatkową usługą, płatną zgodnie z obowiązującym Cennikiem JBG-2). Dla uniknięcia wątpliwości wskazuje się, że w przypadku podjęcia przez JBG-2 czynności o których mowa powyżej na sprawnym Przedmiocie umowy na skutek zgłoszenia Użytkownika końcowego, Użytkownik końcowy może zostać obciążony kosztami (zgodnie z aktualnym cennikiem JBG-2) powstałymi na skutek nieuzasadnionego wezwania certyfikowanego serwisanta do Przedmiotu umowy.
Wymiana wadliwego Przedmiotu umowy lub jego część na nowy następuje w sposób bezpłatny dla Użytkownika końcowego. Wymiana nastąpi poprzez dostarczenie nowego Przedmiotu umowy lub jego części na adres pierwotnej dostawy Przedmiotu umowy. JBG-2 przewiduje również możliwość dostawy nowego Przedmiotu umowy lub jego części na inny adres wskazany przez Użytkownika końcowego, z zastrzeżeniem iż w tym przypadku Użytkownik końcowy może zostać zobowiązany do pokrycia kosztów takiej dostawy.
Usunięcie w ramach Gwarancji Wady (w sposób opisany w pkt 7-8 albo w pkt 10) nastąpi w najszybszym możliwym czasie, nie później jednak niż w przeciągu 30 dni liczonych od dnia uznania roszczenia gwarancyjnego przez JBG-2. JBG-2 zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu usunięcia Wady na wypadek powstania przeszkód niezależnych od JBG-2. JBG-2 zobowiązuje się również w ramach Gwarancji zapewnić Użytkownikowi końcowemu w niezbędnym zakresie wsparcie techniczne (z siedziby JBG-2) w realizacji Gwarancji.
Gwarancja Dodatkowa JBGHT udzielana jest na Przedmiot umowy nabyty i zainstalowany na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
Gwarancją nie są objęte w szczególności uszkodzenia wynikłe z:
1) niewłaściwego, niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania i przechowywania Przedmiotu umowy;
2) wadliwego wykonania instalacji dolnego lub górnego źródła ciepła;
3) awarii instalacji dolnego lub górnego źródła ciepła;
4) pierwszego uruchomienia Przedmiotu umowy przez osoby nieuprawnione;
5) wykonywania napraw, przeróbek i ingerencji przez osoby nieuprawnione;
6) pożaru, zalania wodą, uderzenia pioruna, przepięć w sieci energetycznej, nieprawidłowego napięcia zasilającego, czy też wpływu innych czynników zewnętrznych lub wynikających z działania sił przyrody;
7) działania czynników zewnętrznych takich jak: zalanie cieczą, nieprawidłowe napięcie w sieci, działanie czynników chemicznych, a także innych będących poza kontrolą JBG-2;
8) zerwania i/lub zniszczenia tabliczki znamionowej z numerem seryjnym lub stwierdzenia dokonywania nieautoryzowanych napraw lub zmian systemowych bądź konstrukcyjnych Przedmiotu umowy;
9) zerwania plomb gwarancyjnych z Przedmiotu umowy;
10) powodu zużycia eksploatacyjnego (diody, uszczelki, bezpieczniki, anody ochronne zasobników c.w.u, zarysowania, trudne do usunięcia zabrudzenia, wytarcia napisów, uszkodzenia powłoki lakierniczej itp.);
11) wprowadzania modyfikacji Przedmiotu umowy niezatwierdzonych przez JBG-2;
12) nieprawidłowego podłączenia/odłączenia Przedmiotu umowy bądź też montażu/instalacji wykonanej niezgodnie z wytycznymi do Przedmiotu umowy lub sztuką zawodową, jak i wykonanej przez osoby nieupoważnione przez JBG-2;
13) stosowania nieoryginalnych lub regenerowanych materiałów eksploatacyjnych;
14) konfliktu lub niezgodności pomiędzy zainstalowanym Przedmiotem umowy, a środowiskiem pracy oraz wpływem warunków panujących na zewnątrz Przedmiotu umowy, a także awarie Przedmiotu umowy wywołane działaniem lub niewłaściwym podłączeniem innych urządzeń lub instalacji, które w sposób bezpośredni lub pośredni wpływają na pracę Przedmiotu umowy.
13. Gwarancją Dodatkową JBGHT nie są objęte zasobniki C.W.U. stosowane w wieżach hydraulicznych.
14. Gwarancja Dodatkowa JBGHT nie obejmuje ponadto Wad stwierdzonych po upływie okresu gwarancji, jak również Wad, o których istnieniu JBG-2 powiadomiona została po upływie okresu gwarancji.
15. Postępowanie gwarancyjne odbywa się na zasadach opisanych w Ogólnych Warunkach Gwarancji JBGHT (Pompy ciepła) regulujących postępowanie gwarancyjne w ramach Gwarancji Podstawowej. W szczególności bezpośrednie zastosowanie znajdują w tym zakresie zasady zgłaszania Wad oraz zasady rozpatrywania takich zgłoszeń, terminy wiążące w tym zakresie Użytkownika końcowego oraz JBG-2, związane z postępowaniem gwarancyjnym obowiązki Użytkownika końcowego i JBG-2 itd. Ponadto, bezpośrednie zastosowanie znajdują również wszystkie postanowienia Ogólnych Warunków Gwarancji określające granice odpowiedzialności JBG-2 z tytułu ewentualnych wad Przedmiotu umowy – w szczególności ograniczenia odpowiedzialności wskazane w Rozdziale 3 („Warunki gwarancji”) pkt 8 oraz w Rozdziale 4 („Wyłączenia gwarancji”).
16. JBG-2 zastrzega sobie prawo do jednostronnej dyskrecjonalnej zmiany niniejszego Ogólnych Warunków Gwarancji Dodatkowej JBGHT w każdym czasie. Zmienione Ogólne Warunki Gwarancji Dodatkowej JBGHT obowiązywać będą w dacie wskazanej przez JBG-2, a w razie braku wyznaczenia daty wejścia zmian w życie, uznaje się je za obowiązujące z datą publikacji na stronie internetowej JBG-2.
17. W przypadku, gdy niniejsze Ogólne Warunki Gwarancji Dodatkowej JBGHT zostały sformułowane również w języku innym niż język polski, w razie sporu zastosowanie będą miały postanowienia w języku polskim.
18. Dla sformułowań stosowanych w niniejszych Ogólnych Warunków Gwarancji Dodatkowej JBGHT wielką literą stosuje się definicje zawarte w Ogólnych Warunkach Gwarancji JBGHT (Pompy ciepła). W sprawach nieuregulowanych niniejszymi Ogólnymi Warunkami Gwarancji Dodatkowej JBGHT zastosowanie znajdują Ogólne Warunki Gwarancji JBGHT (Pompy ciepła).
19. W przypadku sprzeczności pomiędzy treścią niniejszych Ogólnych Warunków Gwarancji Dodatkowej JBGHT z Ogólnymi Warunkami Gwarancji JBGHT (Pompy ciepła) zastosowanie mają niniejsze Ogólne Warunki Gwarancji Dodatkowej JBGHT.
Pliki do pobrania:
WróćUżywamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Kliknij zgadzam się. Polityka prywatności »